Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Μπαρτσελόνα-Μίλαν 3-1

Η Μίλαν το πάλεψε στο Καμπ Νου, αλλά όταν η «Μπάρτσα» παίρνει δύο πέναλτι δεν γίνεται να χάσει! Με το 3-1 οι Καταλανοί περιμένουν να μάθουν αν θα πάνε Λονδίνο ή Λισαβόνα στους «4».



Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/96454/ta-΄vale-kai-perase-binteo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.