Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Λύγισε τη Ρεάλ η Μπάγερν στο τέλος (2-1)


Πάλι στο τέλος ξανάρθανε οι Γερμανοί. Η Μπάγερν λύγισε 2-1 τη Ρεάλ στο Μόναχο με γκολ του Γκόμεζ στο 90΄, πήρε μικρό προβάδισμα ενόψει της ρεβάνς του "Μπερναμπέου" (25/4) και βλέπει τελικό στο σπίτι της.






Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/article/98958/epanalepse-poioi-eipame-oti-kerdizoun-sto-telos-vinteo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.