Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Μπαρτσελόνα: Στο -1 από την Ρεάλ και περιμένει!

Η Μπαρτσελόνα  έβαλε δύο γκολ σε κάθε ημίχρονο και «καθάρισε» με 4-0 την Χετάφε στο «Καμπ Νου». Στο -1 πλέον οι Καταλανοί και περιμένουν το Ατλέτικο-Ρεάλ μήπως κάνουν το...θαύμα!Η Μπαρτσελόνα φιλοξένησε για την 33η αγωνιστική την Χετάφε με τους Καταλανούς να θέλουν τη νίκη για να περιμένουν την Ρεάλ στο «Βιθέντε Καλντερόν» να κάνουν γκέλα. Οι «μπλαουγκράνα» έκαναν το καθήκον τους, με τον Σάντσες να ανοίγει το σκορ στο 13΄ και τον Μέσι να δίνει στο ημίχρονο αέρα δύο τερμάτων.
 Οι παίκτες του Γκουαρντιόλα σημείωσαν άλλα δύο τέρματα στην επανάληψη με τον Σάντσες στο 73΄ και δύο λεπτά αργότερα ο Πέδρο έγραψε το τελικό 4-0. Πλέον η Ρεάλ είναι πρώτη με 79 βαθμούς, έχοντας ένα ματς λιγότερο αυτό με την Ατλέτικο, και την Μπάρτσα να ακολουθεί με 78.



ΠΗΓΗ: http://www.sportdog.gr/article/97899/sto-1-kai-vlemma-ste-madrite

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.