Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

ΟΦΗ-Ολυμπιακός 0-0 (τελικό) .Τελικός ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Ατρόμητο

Ο δυνατός νοτιάς που φυσούσε στο Ηράκλειο έφερε στον ανόρεχτο Ολυμπιακό το 0-0 κόντρα στον ΟΦΗ και χάρη στο 1-0 του πρώτου αγώνα πήρε την πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου κόντρα στον Ατρόμητο.
Σε έναν ημιτελικό όπου κυριάρχησε ο δυνατός άνεμος που φυσούσε και θα ξεχαστεί γρήγορα από άποψη θεάματος, ο Ολυμπιακός δίχως να φτάσει σε ψηλά στάνταρ απόδοσης πήρε τελικά το 0-0 από τον ΟΦΗ, ο οποίος ήθελε πολύ αλλά δεν έδειξε να... μπορεί να πάρει την πρόκριση. Οι Κρητικοί αμύνθηκαν πολύ καλά, αλλά στην επίθεση ήταν αναιμικοί, δεν είχαν το κάτι... παραπάνω, καθώς πίεσαν ουσιαστικά στο τελευταίο 15λεπτο, χάνοντας και μια καλή ευκαιρία με τον Ζορμπά. Μ` αυτά και μ` αυτά, οι ερυθρόλευκοι πήραν το εισιτήριο για τον τελικό, όπου θα διεκδικήσουν το νταμπλ κόντρα στον Ατρόμητο (δεν έχει οριστεί ακόμα ημερομηνία).



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www.sportdog.gr/article/96600/ophe-olubiakos-live

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.