Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

X.ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ: Δεν πιστεύω σε ένα φοβικό ΠΑΣΟΚ

Δεν πιστεύω σε ένα μικρό και φοβικό ΠΑΣΟΚ...
 είπε ο Χρήστος Παπουτσής.
«Βρισκόμαστε σε ένα μεταίχμιο της πολιτικής ιστορίας της χώρας μας. Στο ΠΑΣΟΚ γυρνάμε σελίδα. Τίποτα δεν θα είναι ίδιο τα επόμενα χρόνια. Ούτε σε οικονομικό, ούτε σε πολιτικό, ούτε σε κοινωνικό επίπεδο.

Όμως, το ΠΑΣΟΚ πρέπει να μείνει ο κύριος εκφραστής του κεντρώου χώρου.

Λέμε «ναί» στην ευρωπαϊκή πορεία της χώρας. Αυτό δεν σημαίνει ότι εγκαταλείπουμε την μάχη για ενίσχυση των πολιτικών ερεισμάτων της Ελλάδας στην Ε.Ε.», τόνισε ο Παπουτσής.


ΠΗΓΕΣ: prionokordela.gr24wro.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.