Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Mε συγγνώμη της Siemens έκλεισε η συμφωνία με το Ελληνικό Δημόσιο

Μετά από 15 συναντήσεις εκπροσώπων της Ελλάδας και της Siemens μέσα σε 3 μήνες έκλεισε η συμφωνία που μόλις κυρωθεί από τη Βουλή θα δεσμεύει και τις 2 πλευρές.
Τι δίνει η Siemens εκτός από τη συγγνώμη :
 Δήλωση στήριξης προς τη χώρα μας πως θα ξεπεράσει τη κρίση με ταυτόχρονη πρόσκληση σε επενδυτές απ' όλο τον κόσμο
 Δέσμευση πως θα χορηγήσει στη Siemens Ελλάδος, των 600 εργαζομένων, 100 εκατ.ευρώ
 Δέσμευση για δημιουργία εργοστασίου στη χώρα μας με περίπου 700 θέσεις εργασίας
 Παροχή 90 εκατ.ευρώ για εκπαιδευτικά προγράμματα και 100 υποτροφίες σε γερμανικά πανεπιστήμια
 Παραίτηση από απαιτήσεις 79.450.000 ευρώ από έργα


Περισσότερα στο  http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/03/m-siemens_03.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.