Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Δάκρυσε ο Λιβιεράτος στην Ελένη και ζήτησε να περάσουν σε break!

Με ποια ερώτηση της τον έφερε σε δύσκολη θέση η Ελένη;

Σε διαφημίσεις εκτάκτως πέρασαν σήμερα το μεσημέρι στην εκπομπή "Ελένη" μετά από μια πολύ προσωπική ερώτηση που έκανε η παρουσιάστρια στον Λάμπη Λιβιεράτο.
Μιλώντας για το χωρισμό του από την Έυη Αδάμ, η Ελένη Μενεγάκη ρώτησε: "Πως είναι ένας άνθρωπος που είναι συνηθισμένος να ξυπνάει σε ένα σπίτι ...από φιλιά μέχρι τσακωμούς, να ξυπνάει ξαφνικά σε ένα σπίτι ξανά όπως όταν ήταν 25 ...ήσυχο, έρημο, χωρίς παιδιά, χωρίς φιλιά, χωρίς τίποτα";
Τα μάτια του τραγουδιστή βούρκωσαν αμέσως και είπε: "Δεν θες να με συγκινήσεις, να βάλω τα κλάματα... Θέλει δύναμη... Τι ώρα κάνουμε break";




ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www.zappit.gr/default.php?pname=Article&cat_id=17&art_id=12984
Φωτό από: athensbars.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.