Τσάφ τσούφ, τσάφ τσούφ το τρένο περνά! Αναφερόμαστε στην ξέφρενη πορεία του Ολυμπιακού το τελευταίο διάστημα σε Ελλάδα και Ευρώπη. Οι Πειραιώτες μετά την χθεσινή μεγάλη τους νίκη επί της Μέταλιστ στο Χάρκοβο απέδειξαν για άλλη μια φορά (πολλοστή) ότι είναι σοβαρή ομάδα, σοβαρό σύνολο. Με τρία ΄΄διπλά΄΄ ήδη εκτός έδρας στην Ευρώπη,σαφέστατα ο Ολυμπιακός αφήνει μεγάλη παρακαταθήκη στην ευρωπαϊκή ιστορία του και ΄΄διαλύει΄΄ τις άσχημες εντυπώσεις των προηγούμενων ετών όπου οι ΄΄ερυθρόλευκοι΄΄ για πολλούς λόγους την ΄΄πάταγαν΄΄ σε πολλά ματς της Ευρώπης.
Το παιχνίδι στο Χάρκοβο για τον Ολυμπιακό είχε δυο όψεις, όπως εύκολα διαπίστωσε κάποιος που είδε το παιχνίδι.
Στο πρώτο μέρος ο Ολυμπιακός μην βρίσκοντας καλά πατήματα από την αρχή και με δεδομένο ότι περίμενε τους Ουκρανούς αρκετά, έδωσε την ευκαιρία να δημιουργηθούν επικίνδυνες καταστάσεις στα καρέ του Μέγιερι. Ωστόσο,ακόμα και σε ένα μέτριο πρώτο ημίχρονο, υπήρχαν οι στιγμές που βγήκαν κάποιες κόντρα επιθέσεις για τους ΄΄ερυθρόλευκους΄΄ με καλές προϋποθέσεις για γκολ που τελικά δεν ήρθε μέχρι το 45΄.
Στην επανάληψη ιδιαίτερα η μεσαία γραμμή του Ολυμπιακού βελτιώθηκε σημαντικά και στον ανασταλτικό ( παρατηρήθηκαν στο α΄ ημίχρονο κάποια λάθη- ΄΄πουλήματα΄΄ της μπάλας στο κέντρο) και στον οργανωτικό τομέα με συνέπεια να δημιουργηθούν πολύ πιο εύκολα φάσεις. Απόρροια αυτής της βελτίωσης των ΄΄ερυθρόλευκων΄΄ ήταν η φάση του γκολ, όπου ο Φουστέρ ώς άλλος ιδανικός σέντερ φορ, τους ...πρόλαβε όλους και έκανε... remake του γκολ κόντρα στην Ρούμπιν. Ακόμα και στον πανηγυρισμό του, υπήρξαν τρομερές ομοιότητες και πριν τελειώσει το παιχνίδι, έβαλε το ...κερασάκι στην τούρτα της τελικής νίκης.
Μέχρι την λήξη πάντως οι πρωταθλητές Ελλάδας θα μπορούσαν να πετύχουν και άλλα γκολ και από κάποια λάθη στην τελική προσπάθεια στο ...τσάκ δεν συνέβη αυτό.
Για μένα και για πολλούς άλλους, ο MVP του ματς ήταν αναμφισβήτητα ο Αβραάμ Παπαδόπουλος που πραγματικά ήταν αλάνθαστος, ψυχωμένος, δυνατός και ενέπνευσε και τους υπόλοιπους! Στους διακριθέντες είναι κατά τη γνώμη μου και ο Ορμπάιθ, ο οποίος και σήμερα έκοβε όπως έπρεπε. Ο Ισπανός για μένα αποτελεί την πιο σταθερή σε (καλή) απόδοση μονάδα που έχει φέτος ο Ολυμπιακός.
Η νίκη αυτή των ΄΄ερυθρόλευκων΄΄ αποδεικνύει πολλά. Περισσότερα εάν συνυπολογίσει κανείς το κάκιστο αγωνιστικό χώρο του γηπέδου της Μέταλιστ και το ΄΄ξύλο΄΄ που ΄΄έτρωγαν΄΄ από τους αντιπάλους τους οι πρωταθλητές.Η Μέταλιστ είναι ένα δυνατό σύνολο,αλλά δεν μας έδειξε και τρομερή ποιότητα, όπως ανέμεναν πολλοί.
Εν κατακλείδι, αποδεικνύεται ότι ο εφετινός Ολυμπιακός είναι μια σοβαρή,καλή ομάδα με πολλούς ποιοτικούς παίκτες, καλές εναλλακτικές από τον πάγκο και ο Βαλβέρδε πολύ καλός προπονητής, η δουλειά του οποίου πλέον αποδίδει πολλούς καρπούς, επιβεβαιώνοντας την (λογική) άποψη που λέει ότι για να χτιστεί μια άξια αναφοράς ομάδα, χρειάζεται ένα εύλογο χρονικό διάστημα!Δεν γίνεται μέσα σε μια βδομάδα να φτιάξεις τα πάντα!
Μεγαλύτερο επίτευγμα από όλα όμως, θεωρώ το γεγονός ότι ο Ολυμπιακός είναι πολύ γερά μέσα και στους 3 στόχους! Και η χρονιά έχει περάσει κατά πολύ την μέση της! Μεγάλο πράγμα αυτό!
ΥΓ.1: 9 συνεχόμενες νίκες και 18-0 τα τέρματα! Χρειάζεται παραπάνω ανάλυση για αυτό; (!)
ΥΓ.2: Αναφερόμενος προηγουμένως στον απαραίτητο χρόνο πίστωσης που χρειάζεται κάθε προπονητής προκειμένου να ΄΄χτίσει΄΄ ένα καλό σύνολο, μου ήρθε στο νου κατευθείαν και η περίπτωση του ΑΠΟΕΛ και του Γιοβάνοβιτς. Τον άφησαν τον άνθρωπο, έφτιαξε την ομάδα που είχε στο μυαλό του και με λίγη τύχη ο ΑΠΟΕΛ έκανε ΥΠΕΡΒΑΣΗ και μπράβο του.
Το παιχνίδι στο Χάρκοβο για τον Ολυμπιακό είχε δυο όψεις, όπως εύκολα διαπίστωσε κάποιος που είδε το παιχνίδι.
Στο πρώτο μέρος ο Ολυμπιακός μην βρίσκοντας καλά πατήματα από την αρχή και με δεδομένο ότι περίμενε τους Ουκρανούς αρκετά, έδωσε την ευκαιρία να δημιουργηθούν επικίνδυνες καταστάσεις στα καρέ του Μέγιερι. Ωστόσο,ακόμα και σε ένα μέτριο πρώτο ημίχρονο, υπήρχαν οι στιγμές που βγήκαν κάποιες κόντρα επιθέσεις για τους ΄΄ερυθρόλευκους΄΄ με καλές προϋποθέσεις για γκολ που τελικά δεν ήρθε μέχρι το 45΄.
Στην επανάληψη ιδιαίτερα η μεσαία γραμμή του Ολυμπιακού βελτιώθηκε σημαντικά και στον ανασταλτικό ( παρατηρήθηκαν στο α΄ ημίχρονο κάποια λάθη- ΄΄πουλήματα΄΄ της μπάλας στο κέντρο) και στον οργανωτικό τομέα με συνέπεια να δημιουργηθούν πολύ πιο εύκολα φάσεις. Απόρροια αυτής της βελτίωσης των ΄΄ερυθρόλευκων΄΄ ήταν η φάση του γκολ, όπου ο Φουστέρ ώς άλλος ιδανικός σέντερ φορ, τους ...πρόλαβε όλους και έκανε... remake του γκολ κόντρα στην Ρούμπιν. Ακόμα και στον πανηγυρισμό του, υπήρξαν τρομερές ομοιότητες και πριν τελειώσει το παιχνίδι, έβαλε το ...κερασάκι στην τούρτα της τελικής νίκης.
Μέχρι την λήξη πάντως οι πρωταθλητές Ελλάδας θα μπορούσαν να πετύχουν και άλλα γκολ και από κάποια λάθη στην τελική προσπάθεια στο ...τσάκ δεν συνέβη αυτό.
Για μένα και για πολλούς άλλους, ο MVP του ματς ήταν αναμφισβήτητα ο Αβραάμ Παπαδόπουλος που πραγματικά ήταν αλάνθαστος, ψυχωμένος, δυνατός και ενέπνευσε και τους υπόλοιπους! Στους διακριθέντες είναι κατά τη γνώμη μου και ο Ορμπάιθ, ο οποίος και σήμερα έκοβε όπως έπρεπε. Ο Ισπανός για μένα αποτελεί την πιο σταθερή σε (καλή) απόδοση μονάδα που έχει φέτος ο Ολυμπιακός.
Η νίκη αυτή των ΄΄ερυθρόλευκων΄΄ αποδεικνύει πολλά. Περισσότερα εάν συνυπολογίσει κανείς το κάκιστο αγωνιστικό χώρο του γηπέδου της Μέταλιστ και το ΄΄ξύλο΄΄ που ΄΄έτρωγαν΄΄ από τους αντιπάλους τους οι πρωταθλητές.Η Μέταλιστ είναι ένα δυνατό σύνολο,αλλά δεν μας έδειξε και τρομερή ποιότητα, όπως ανέμεναν πολλοί.
Εν κατακλείδι, αποδεικνύεται ότι ο εφετινός Ολυμπιακός είναι μια σοβαρή,καλή ομάδα με πολλούς ποιοτικούς παίκτες, καλές εναλλακτικές από τον πάγκο και ο Βαλβέρδε πολύ καλός προπονητής, η δουλειά του οποίου πλέον αποδίδει πολλούς καρπούς, επιβεβαιώνοντας την (λογική) άποψη που λέει ότι για να χτιστεί μια άξια αναφοράς ομάδα, χρειάζεται ένα εύλογο χρονικό διάστημα!Δεν γίνεται μέσα σε μια βδομάδα να φτιάξεις τα πάντα!
Μεγαλύτερο επίτευγμα από όλα όμως, θεωρώ το γεγονός ότι ο Ολυμπιακός είναι πολύ γερά μέσα και στους 3 στόχους! Και η χρονιά έχει περάσει κατά πολύ την μέση της! Μεγάλο πράγμα αυτό!
ΥΓ.1: 9 συνεχόμενες νίκες και 18-0 τα τέρματα! Χρειάζεται παραπάνω ανάλυση για αυτό; (!)
ΥΓ.2: Αναφερόμενος προηγουμένως στον απαραίτητο χρόνο πίστωσης που χρειάζεται κάθε προπονητής προκειμένου να ΄΄χτίσει΄΄ ένα καλό σύνολο, μου ήρθε στο νου κατευθείαν και η περίπτωση του ΑΠΟΕΛ και του Γιοβάνοβιτς. Τον άφησαν τον άνθρωπο, έφτιαξε την ομάδα που είχε στο μυαλό του και με λίγη τύχη ο ΑΠΟΕΛ έκανε ΥΠΕΡΒΑΣΗ και μπράβο του.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.