Υπερψηφίστηκε επί της αρχής από ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΛΑΟΣ το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των ταξί. Εντωμεταξύ, μερικοί βουλευτές αιτήθηκαν συγκεκριμένες βελτιωτικές αλλαγές, ενώ από τη πλευρά του ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων φάνηκε πρόθυμος να συζητήσει τις προτάσειςΣυγκεκριμένα, ο υπουργός εξέφρασε τη πάγια πεποίθηση του ότι «το άνοιγμα του επαγγέλματος είναι θέμα εθνικού δικαίου», ενώ επισήμανε πως «το μείζον και το σημαντικό είναι ότι και ως κυβέρνηση και ως Βουλή έχουμε συμφωνήσει πάνω σε ορισμένες αρχές. Με τη θέση του ελληνικού Κοινοβουλίου κλείνουμε ένα θέμα που έχει ανοίξει εδώ και ενάμιση χρόνο και έχει προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση. Δεν υπάρχει ειδικό ευρωπαϊκό ενδιαφέρον για τη ρύθμιση της αγοράς των ταξί».
Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/32805
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.