Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Παπαδήμος: «Κάντε λίγο υπομονή για τις εκλογές»

Με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια συναντήθηκε ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος μετά από την τελετή ορκωμοσίας του νέου υπουργού Οικονομικών Φίλιππου Σαχινίδη.
Μετά το τέλος της συνάντησης ο πρωθυπουργός σε ερώτηση σχετικά με την ημερομηνία των εκλογών περιορίστηκε να πει «κάντε λίγο υπομονή».



Πηγή: http://topontiki.gr/article/32447

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.