Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

Νέο ρεκόρ κατέγραψε τον Φεβρουάριο η ανεργία στην Κύπρο, οποία ανήλθε στο 9,6% ή 32 χιλιάδες ανέργους. Το 68% αφορά Ελληνοκυπρίους, το 25% κοινοτικούς, το 7% Τουρκοκύπριους ή πολίτες τρίτων χωρών. Το 2011 δαπανήθηκαν 98,4 εκατ. ευρώ, για ανεργιακό επίδομα και...31 εκατ. ευρώ για πλεονασμό.




Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.com/2012/03/blog-post_6817.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.