Σε εξέλιξη βρίσκεται αυτή την ώρα το υπουργικό συμβούλιο στο οποίο πρόκειται να τεθεί προς έγκριση το νομοσχέδιο που περιλαμβάνει τις διατάξεις για την...απελευθέρωση του επαγγέλματος των ταξί.
Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ανέμενε την γνωμάτευση την τρόικας στην πρόταση που έχει καταθέσει το υπουργείο για την ρύθμιση του επαγγέλματος και περιλαμβάνει συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά κριτήρια.
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.com/2012/03/blog-post_3887.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.