Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΤΑΞΙ

Σε εξέλιξη βρίσκεται αυτή την ώρα το υπουργικό συμβούλιο στο οποίο πρόκειται να τεθεί προς έγκριση το νομοσχέδιο που περιλαμβάνει τις διατάξεις για την...
 απελευθέρωση του επαγγέλματος των ταξί.

Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ανέμενε την γνωμάτευση την τρόικας στην πρόταση που έχει καταθέσει το υπουργείο για την ρύθμιση του επαγγέλματος και περιλαμβάνει συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά κριτήρια.



Περισσότερα στο  http://fimotro.blogspot.com/2012/03/blog-post_3887.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.