Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Τετράωρη στάση εργασίας αύριο σε ΗΣΑΠ,Μετρό και Τραμ

Από τις 11 το πρωί έως και τις 3 το μεσημέρι αύριο Τετάρτη προχωρούν σε προειδοποιητική στάση εργασίας οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς, με αίτημα την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.