Aπέχουν από τα καθήκοντά τους τη Δευτέρα και Τρίτη οι δικηγόροι, διαμαρτυρόμενοι για το νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης για τη δίκαιη δίκη.
Οι κινητοποιήσεις τους θα επαναληφθούν το διήμερο 15 και 16 Μαρτίου, ενώ στις 16 Μαρτίου οι δικηγόροι θα αποκλείσουν συμβολικά το Πρωτοδικείο Αθηνών.
Περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/31416
Οι κινητοποιήσεις τους θα επαναληφθούν το διήμερο 15 και 16 Μαρτίου, ενώ στις 16 Μαρτίου οι δικηγόροι θα αποκλείσουν συμβολικά το Πρωτοδικείο Αθηνών.
Περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/31416

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.