Η αυλαία έπεσε για τον Βασίλη Τσιβιλίκα. Η τελευταία πράξη παίχτηκε το μεσημέρι της Παρασκευής στο νεκροταφείο του Αμαρουσίου. Εκεί όπου εκατοντάδες άνθρωποι που τον γνώρισαν...
που τον έζησαν ή που απλά γέλασαν με το αστείρευτο ταλέντο του, του είπαν το τελευταίο αντίο.
Ακόμη δε μπορούν να πιστέψουν πως χάθηκε ένας από τους σπουδαιότερους κωμικούς που "γέννησε" το ελληνικό θέατρο.
Έφυγε τα ξημερώματα της Τετάρτης. Ξαφνικά, προδωμένος από την καρδιά του. Έφυγε όπως ήθελε: όρθιος και χωρίς να ταλαιπωρήσει ή να ταλαιπωρηθεί.
ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/03/blog-post_6128.html
που τον έζησαν ή που απλά γέλασαν με το αστείρευτο ταλέντο του, του είπαν το τελευταίο αντίο.
Ακόμη δε μπορούν να πιστέψουν πως χάθηκε ένας από τους σπουδαιότερους κωμικούς που "γέννησε" το ελληνικό θέατρο.
Έφυγε τα ξημερώματα της Τετάρτης. Ξαφνικά, προδωμένος από την καρδιά του. Έφυγε όπως ήθελε: όρθιος και χωρίς να ταλαιπωρήσει ή να ταλαιπωρηθεί.
ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/03/blog-post_6128.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.