Στην αντεπίθεση πέρασε η Ντόρα Μπακογιάννη από το βήμα του ιδρυτικού συνεδρίου της νεολαίας της Δημοκρατικής Συμμαχίας, υποστηρίζοντας σε υψηλούς τόνους ότι το κόμμα της έγινε εσκεμμένα στόχος. Η κυρία Μπακογιάννη σημείωσε χαρακτηριστικά: «Ενοχλούμε πολύ. Και όποιος είχε αμφιβολία, το διαπίστωσε τις τελευταίες 15 ημέρες. Μας στήνουν. Προσπαθούν να μας εμπλέξουνε, να μας μειώσουν στο μεγαλύτερο μας πλεονέκτημα που είναι ότι δεν φοβόμαστε κανέναν... Και να ξέρετε ότι δεν θα έμπαιναν στον κόπο αυτοί, που μας στήνουν, αν η Δημοκρατική Συμμαχία ήταν πράγματι ένα κόμμα του 2% ή του 1,5%».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www.newpost.gr/post/111895/Προσπαθούν-να-μας-εμπλέξουν-και-να-μας-μειώσουν%2c-καταγγέλλει-η-Ντόρα-Μπακογιάννη/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.