Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

«Να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ ο οδικός άξονας Θερμο – Ναύπακτος» τόνισε ο Βουλευτής Ανδρέας Μακρυπίδης

«Μεγάλα και διαχρονικά είναι τα προβλήματα που προκαλεί το πεπαλαιωμένο οδικό δίκτυο του Δήμου Θέρμου με αποτέλεσμα να δυσχεραίνεται η επικοινωνία της ορεινής αυτής περιοχής με τον υπόλοιπο Νομό και να...
δημιουργείται μεγάλη ταλαιπωρία στους διερχόμενους οδηγούς. Για την υπέρβαση αυτής της κατάστασης απαιτείται να δρομολογηθεί επιτέλους η κατασκευή του οδικού άξονα Θέρμου – Ναυπάκτου και Θέρμου – Αγρινίου» αναφέρει ο Βουλευτής Βουλευτής Ανδρέας Μακρυπίδης.
 Στην ερώτηση που κατέθεσε προς τους Υπουργούς Υποδομών Μάκη Βορίδη και Ανάπτυξης Άννα Διαμαντοπούλου o Boυλευτής ζητάει να ενταχθεί στο αναθεωρημένο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ το οδικό τμήμα αφού η υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου θα δώσει αναπτυξιακή δυναμική στην περιοχή και θα αναδείξει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της.




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΑ agrinionews.grtro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.