Τα μέλη του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ έκαναν δεκτή μόνο την υποψηφιότητα υπουργού Οικονομικών, Ευάγγελου Βενιζέλου για την ηγεσία του κόμματος.
Ο κ. Βενιζέλος ήταν ο μόνος που κατέθεσε νωρίτερα στην Εθνική Συνδιάσκεψη του κόμματος την υποψηφιότητα του συνοδευόμενη από 183 υπογραφές, όπως όριζε το Καταστατικό.
Από τη πλευρά τους, ο Χρήστος Παπουτσής και ο Στέφανος Τζουμάκας δεν είχαν συγκεντρώσει τον απαραίτητο αριθμό υπογραφών για αυτό και κρίθηκαν στο Εθνικό Συμβούλιο του Κινήματος διά ανατάσεως της χειρός, αλλά ούτε και εκεί κατάφεραν να συγκεντρώσουν τον απαιτούμενο αριθμό των 94 μελών του οργάνου.
Ειδικότερα, υπέρ του κ. Παπουτσή ψήφισαν περίπου 10 άτομα, ενώ υπέρ του κ. Τζουμάκα υψώθηκαν μόλις 3 χέρια.
Νωρίτερα, το πρωί της Κυριακής ο κ. Παπουτσής, που φέρεται να έχει καταθέσει κείμενο υποψηφιότητας με μόνο τη δική του υπογραφή, υποστήριξε πως το Εθνικό Συμβούλιο πρέπει να αποφασίσει εάν θα υπάρξει μία ή περισσότερες υποψηφιότητες, ανεξάρτητα από υπογραφές.
Μετά την ανακοίνωση της απόφασης, ο υπουργός Οικονομικών ευχαρίστησε για τη «πολύ μεγάλη τιμή» το Εθνικό Συμβούλιο και επισήμανε χαρακτηριστικά πως «έχω πλήρη επίγνωση της ευθύνης που επωμίζομαι».
Περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/31844
Ο κ. Βενιζέλος ήταν ο μόνος που κατέθεσε νωρίτερα στην Εθνική Συνδιάσκεψη του κόμματος την υποψηφιότητα του συνοδευόμενη από 183 υπογραφές, όπως όριζε το Καταστατικό.
Από τη πλευρά τους, ο Χρήστος Παπουτσής και ο Στέφανος Τζουμάκας δεν είχαν συγκεντρώσει τον απαραίτητο αριθμό υπογραφών για αυτό και κρίθηκαν στο Εθνικό Συμβούλιο του Κινήματος διά ανατάσεως της χειρός, αλλά ούτε και εκεί κατάφεραν να συγκεντρώσουν τον απαιτούμενο αριθμό των 94 μελών του οργάνου.
Ειδικότερα, υπέρ του κ. Παπουτσή ψήφισαν περίπου 10 άτομα, ενώ υπέρ του κ. Τζουμάκα υψώθηκαν μόλις 3 χέρια.
Νωρίτερα, το πρωί της Κυριακής ο κ. Παπουτσής, που φέρεται να έχει καταθέσει κείμενο υποψηφιότητας με μόνο τη δική του υπογραφή, υποστήριξε πως το Εθνικό Συμβούλιο πρέπει να αποφασίσει εάν θα υπάρξει μία ή περισσότερες υποψηφιότητες, ανεξάρτητα από υπογραφές.
Μετά την ανακοίνωση της απόφασης, ο υπουργός Οικονομικών ευχαρίστησε για τη «πολύ μεγάλη τιμή» το Εθνικό Συμβούλιο και επισήμανε χαρακτηριστικά πως «έχω πλήρη επίγνωση της ευθύνης που επωμίζομαι».
Περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/31844

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.