Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Ορκίστηκαν οι νέοι υπουργοί

Ορκίστηκαν πριν από λίγο στο Προεδρικό Μέγαρο ενώπιον του Κάρολου Παπούλια οι νέοι υπουργοί της κυβέρνησης.

 Yπενθυμίζεται ότι στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη τοποθετήθηκε όπως αναμενόταν ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, με υφυπουργό τον Ελευθέριο Οικονόμου ενώ το υπουργείο Ανάπτυξηςαναλαμβάνει η Άννα Διαμαντοπούλου, Το χαρτοφυλάκιο της Παιδείας αναλαμβάνει ο ακαδημαϊκός Γιώργος Μπαμπινιώτης.



ΠΗΓΗ: http://www.newpost.gr/post/111239/Ορκίστηκαν-οι-νέοι-υπουργοί-/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.