Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Αναζητώντας τη συμβιβαστική λύση

Συμβιβαστική λύση στη διαμάχη Μπαμπινιώτη - Διαμαντοπούλου που ξέσπασε με αφορμή τον νόμο για τα ΑΕΙ επιχειρεί να δώσει ο Πρωθυπουργός. Ο κ. Λουκάς Παπαδήμος μιλώντας στη Βουλή τόνισε ότι ο νόμος θα εφαρμοστεί σημειώνοντας όμως ότι θα πρέπει να γίνουν αλλαγές προκειμένου να εφαρμοστεί με σωστό τρόπο.
<<Ο νόμος για την ανώτατη παιδεία πρέπει να εφαρμοστεί και θα εφαρμοστεί. Αυτή είναι η θέση της κυβέρνησης, αυτή είναι η θέση δική μου και η θέση του Υπουργού Παιδείας. Και ο βασικός λόγος είναι γιατί το πλαίσιο αυτό θα συντελέσει στην αναβάθμιση της παιδείας και αποτελεσματική λειτουργία των πανεπιστημίων. Είναι γεγονός ότι ο νόμος αυτός δεν έχει εφαρμοστεί στην πράξη, ή τουλάχιστον όχι πλήρως.



Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/03/blog-post_3561.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.