Το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης ενέκρινε κατά τη σημερινή του συνεδρίαση τη μεταβίβαση του ραδιοφωνικού σταθμού Λάμψη του νομού Αττικής από την εταιρεία SBS στις Αττικές Εκδόσεις Α.Ε..Σημειώνεται ότι η μεταβίβαση έγινε έναντι του ποσού των 4.325.000 ευρώ.
Πηγή: http://www.greek-radar.gr/άλλαξε-ιδιοκτησία-ο-ραδιοφωνικός-στα/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.