Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Άλλαξε ιδιοκτησία ο ραδιοφωνικός σταθμός “ΛΑΜΨΗ”

Το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης ενέκρινε κατά τη σημερινή του συνεδρίαση τη μεταβίβαση του ραδιοφωνικού σταθμού Λάμψη του νομού Αττικής από την εταιρεία SBS στις Αττικές Εκδόσεις Α.Ε..
Σημειώνεται ότι η μεταβίβαση έγινε έναντι του ποσού των 4.325.000 ευρώ.




Πηγή: http://www.greek-radar.gr/άλλαξε-ιδιοκτησία-ο-ραδιοφωνικός-στα/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.