Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Σόιμπλε: Καταστροφική ενδεχόμενη έξοδος της Ελλάδας από την ΟΝΕ

«Καταστροφική» χαρακτήρισε ενδεχόμενη έξοδο της Ελλάδας από την ΟΝΕ ο γερμανός υπουργός Οικονομικών Βόλφανγκ Σόιμπλε ενώ ο επικεφαλής της Deutsche Bank Γιόζεφ Άκερμαν δήλωσε ότι ο κίνδυνος μετάδοσης της κρίσης σε άλλες χώρες δεν έχει εξαλειφθεί.
Ο Β. Σόιμπλε μιλώντας σε εκδήλωση στο Βερολίνο χθες το βράδυ, προειδοποίησε πως ενδεχόμενη έξοδος της Ελλάδας από την ευρωζώνη θα οδηγούσε την νομισματική ένωση σε μεγάλη καταστροφή και είπε χαρακτηριστικά ότι «εάν η Ελλάδα αποφάσιζε να αποχωρήσει, δεν θα μπορούσε να την αποτρέψει κανείς από αυτό», ωστόσο, ανέφερε πως κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τις συνέπειες μιας τέτοιας εξέλιξης.



ΠΗΓΕΣ: http://www.dw.de , http://topontiki.gr/article/32788

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.