"Είμαστε στόχος πολλών εκτός και εντός Ελλάδας", τονίζει ο πρόεδρος της ΝΔ στην Καθημερινή της ΚυριακήςΜία είδηση κρύβει η συνέντευξη που παραχωρεί ο Αντώνης Σαμαράς στην Καθημερινή της Κυριακής.
Ο πρόεδρος της ΝΔ ζητά από τους πολίτες αυτοδυναμία, ώστε να μπορέσει να κυβερνήσει τη χώρα, σημείωνοντας ομως ότι σε διαφορετική περίπτωση η νέα προσφυγή στις κάλπες θα είναι αναπόφευκτη .
"Το χειρότερο σενάριο είναι να μην μπορεί να σχηματιστεί βιωσιμη κυβέρνηση. Και τότε θα είναι αναπόφευκτη η προσφυγή σε νέες εκλογές. Από ανάγκη , όχι από δική μου επιλογή" επισημαίνει ο κ. Σαμαράς.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/413780/Default.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.