Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Σαμαράς: Αν δεν πάρει η ΝΔ την αυτοδυναμία, ξανά εκλογές!

"Είμαστε στόχος πολλών εκτός και εντός Ελλάδας", τονίζει ο πρόεδρος της ΝΔ στην Καθημερινή της Κυριακής
Μία είδηση κρύβει η συνέντευξη που παραχωρεί ο Αντώνης Σαμαράς στην Καθημερινή της Κυριακής.
Ο πρόεδρος της ΝΔ ζητά από τους πολίτες αυτοδυναμία, ώστε να μπορέσει να κυβερνήσει τη χώρα, σημείωνοντας ομως ότι σε διαφορετική περίπτωση η νέα προσφυγή στις κάλπες θα είναι αναπόφευκτη .
"Το χειρότερο σενάριο είναι να μην μπορεί να σχηματιστεί βιωσιμη κυβέρνηση. Και τότε θα είναι αναπόφευκτη η προσφυγή σε νέες εκλογές. Από ανάγκη , όχι από δική μου επιλογή" επισημαίνει ο κ. Σαμαράς.



Διαβάστε περισσότερα στο http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/413780/Default.aspx


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.