Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Την Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΔΗΜΑΡ παρουσίασε ο Φ.Κουβέλης

Την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Δημοκρατικής Αριστεράς παρουσίασε ο Φώτης Κουβέλης τονίζοντας ότι η συνεργασία με τους ανεξάρτητους βουλευτές προέκυψε από την ανάγκη μετακίνησης της πολιτικής προς μία προοδευτική κατεύθυνση.
 Τα μέλη της ΚΟ είναι: Φώτης Κουβέλης (Β' Αθηνών), Γιάννης Αμοιρίδης (Πιερίας), Οδυσσέας Βουδούρης (Μεσσηνίας), ΗλίαςΘεοδωρίδης (Πέλλας), Θανάσης Λεβέντης (Αττικής), Γιάννης Μιχελογιαννάκης (Ηρακλείου), Βασίλης Οικονόμου (Αττικής), Γιώργος Παπαμανώλης (Κυκλάδων), Νίκος Τσούκαλης (Αχαΐας) και Γρηγόρης Ψαριανός (Β' Αθηνών).
 Ακόμα, ο κ. Κουβέλης υπερασπίστηκε την πολιτική συμμαχιών του κόμματος και υπενθύμισε ότι οι πρώην βουλευτές του ΠΑΣΟΚ «είχαν μια παρουσία ευθύνης, με αντιρρήσεις, με αμφισβήτηση στην ασκούμενη πολιτική».


Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/32727

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.