Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Ολυμπιακός μπάσκετ: Οριστικά νοκ άουτ ο Λο από τον αυριανό τελικό

Ο Έισι Λο δεν κατάφερε να προπονηθεί ούτε την Παρασκευή και έτσι αποκλείστηκε από τον αυριανό τελικό με τον Παναθηναϊκό.
 Ο Αμερικανός πλέι μέικερ δεν μπόρεσε να πάρει μέρος στην τελευταία προπόνηση, η οποία έγινε στο Ελληνικό και θα είναι εκτός 12αδας από τον τελικό του Σαββάτου μαζί με τους Παναγιώτη Βασιλόπουλο, Δημήτρη Κατσίβελη και Ανδρέα Γλυνιαδάκη.
 Ο Ολυμπιακός προπονήθηκε το απόγευμα της Παρασκευής στο Ελληνικό και την προπόνηση παρακολούθησαν οι Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος, αλλά και ο αντιπρόεδρος της ΚΑΕ, Γιώργος Σκινδήλιας. Τα δύο αδέρφια συνομίλησαν με τον Ντούσαν Ίβκοβιτς και θέλησαν να εμψυχώσουν με την παρουσία τους, τους παίκτες της ομάδας ενόψει του αυριανού τελικού.



ΠΗΓΗ: http://www.thrylos.gr/basket/article/18737/oristika-nok-aout-o-lo/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.