Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Βαλβέρδε: ΄΄Δεν πιστεύω ότι υπάρχει φαβορί για την πρόκριση΄΄

Νίκη στο Χάρκοβο θέλει ο Βαλβέρδε, παρότι αναγνωρίζει τις δυσκολίες συγκρίνοντας τη Μέταλιστ με ομάδες Champions League: "Δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά από Άρσεναλ, Ντόρτμουντ, Μαρσέιγ. Όλες Ευρώπη παίζουν"!
O Eρνέστο Βαλβέρδε σημείωσε πως θα του άρεσε... πολύ η νίκη στο Χάρκοβο, την οποία δεν έδειξε καθόλου να υποτιμά, αλλά σημείωσε οτι ο Ολυμπιακός έχει το πλεονέκτημα, έχοντας τη ρεβάνς στην έδρα του.

Αναλυτικά:
-Επιστρέφετε μετά από 3,5 χρόνια στο Χάρκοβο. Ποιες είναι οι πρώτες σας εντυπώσεις από τον αγωνιστικό χώρο και πόσο διαφορετική περιμένετε την ομάδα της Μέταλιστ;

Το γήπεδο έχει βελτιωθεί πολύ, είναι ολοκαίνουριο, πολύ ωραίο. Πολύ μεγάλη διαφορά σε σχέση με πριν από 3,5 χρόνια. Όσον αφορά στη Μέταλιστ είναι μία δυνατή και επιθετική ομάδα. Σίγουρα αύριο η επίθεση και η πίεση από την πλευρά της ουκρανικής ομάδας θα είναι πολύ μεγάλη.

-Ποιον θεωρείτε φαβορί από αυτό το ζευγάρι;
 Ειλικρινά δεν πιστεύω ότι υπάρχει φαβορί για την πρόκριση. Εμείς έχουμε το πλεονέκτημα ότι το δεύτερο ματς το έχουμε στην έδρα μας. Η Μέταλιστ τα πηγαίνει πολύ καλά στο Γιουρόπα Λιγκ και ειλικρινά δεν πιστεύω ότι υπάρχει φαβορί.


Διαβάστε περισσότερα στο  http://www.sportdog.gr/article/90888/ti-kala-pou-tha-΄tan-na-kerdizame

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.