Υπό διάλυση ο Παναθηναϊκός. Παραιτήσεις στο Δ.Σ. και πρόθεση Βγενόπουλου να αποσύρει τα 1,7 εκ. ευρώ που έβαλε την περασμένη βδομάδα. Όπου φύγει φύγει όλοι τους...Πριν από λίγο έγινε τηλεφωνική παρέμβαση του Ανδρέα Βγενόπουλου στο Δ.Σ, o οποίος εξήγησε πως με διαλυμένο διοικητικό συμβούλιο αποσύρει τα χρήματά του, καθώς ήδη είχαν παραιτηθεί τα μέλη που πρόσκεινται στον Γιάννη Βαρδινογιάννη.
"Με την επιστολή μου στον Γόντικα είχα ξεκαθαρίσει πως τα χρήματά μου ήταν διαθέσιμα σε αυτό το Δ.Σ και με τον Γόντικα πρόεδρο. Από την στιγμή που διαλύεται το Δ.Σ και δεν μπορώ να διασφαλίσω το πως και το που θα διατεθούν τα χρήματα αυτά ζητώ το 1.7 πίσω. Όταν ξαναυπάρξει Δ.Σ τα χρήματα μου θα είναι και πάλι διαθέσιμα», φέρεται να είπε ο Βγενόπουλος.
Παράλληλα, οι Πολέμης και Βασιλάκης που θα έβαζαν με τη μορφή δανείου 750.000 και 500.000 ευρώ αντίστοιχα, δεν προτίθενται να προχωρήσουν...
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/94155/ta-lephta-mas-piso
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.