Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Η απάντηση του Αντώνη Σαμαρά για το σύνθημα του ΠΑΣΟΚ

"Δυο χρόνια έκαναν τα πάντα για να μας τελειώσουν. Και τώρα ξαναρχίζουν για να μας αποτελειώσουν;
Το σύνθημα δεν πρέπει να είναι "αρχίζουμε", αλλά βοήθα Παναγιά..." Δείτε τις δηλώσεις του Αντώνη Σαμαρά...






Περισσότερα στα malia-2012.blogspot.com , tro-ma-ktiko.blogspot.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.