Προβλήματα τιμωριών αντιμετωπίζει η ΑΕΚ με τις κίτρινες κάρτες που μοίρασε ο Τάσος Κάκος στον αγώνα με τον Άρη. Ήδη Καράμπελας, Λαγός και Γεωργέας πέρασαν το όριο και θα εκτίσουν ποινές δύο αγωνιστικών.Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/90486/tora-den-ehei-paiktes-logo-karton
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.