Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

ΑΕΚ: Προβλήματα τιμωριών παικτών λόγω πολλών καρτών!

Προβλήματα τιμωριών αντιμετωπίζει η ΑΕΚ με τις κίτρινες κάρτες που μοίρασε ο Τάσος Κάκος στον αγώνα με τον Άρη. Ήδη Καράμπελας, Λαγός και Γεωργέας πέρασαν το όριο και θα εκτίσουν ποινές δύο αγωνιστικών.






Περισσότερα στο  http://www.sportdog.gr/article/90486/tora-den-ehei-paiktes-logo-karton

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.