Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Στάσεις εργασίας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο»

Τα Διοικητικά Συμβούλια των ΕΣΗΕΑ, ΕΠΗΕΑ και ΕΤΕΡ αποφάσισαν την κήρυξη κυλιόμενων 4ωρων στάσεων εργασίας για τους δημοσιογράφους, τους διοικητικούς υπαλλήλους και τους τεχνικούς ραδιοφώνου (οι τελευταίοι σε ένδειξη συμπαράστασης), που εργάζονται στον ραδιοφωνικό σταθμό «ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ».
 Οι στάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 11.00 π.μ. έως τις 15.00 μ.μ. της Τρίτης, 20 Μαρτίου 2012 και από τις 07.00 π.μ. έως τις 11.00 π.μ. της Τετάρτης, 21 Μαρτίου 2012.



Περισσότερα στο http://www.newpost.gr/post/113865/Στάσεις-εργασίας-στον-ραδιοφωνικό-σταθμό-«Στο-Κόκκινο»/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.