Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Ικανοποίηση για την αναστολή της απεργίας της ΠΝΟ από το Επιμελητήριο Κυκλάδων

Την ικανοποίησή του για την απόφαση λήξης... της απεργίας της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας εξέφρασε το Επιμελητήριο Κυκλάδων. Σε ανακοίνωσή του, το επιμελητήριο σημειώνει ότι και τα δύο εμπλεκόμενα μέρη (υπουργείο και ΠΝΟ) επέδειξαν την απαιτούμενη καλή διάθεση λαμβάνοντας υπόψη τη γενικότερη αρνητική συγκυρία.
 Το Επιμελητήριο καλεί μάλιστα κυρίως την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας να εκμεταλλευτεί χρονικά τη θετική αυτή εξέλιξη και να συνεχίσει τις συνομιλίες με την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.



Πηγή: http://24wro.blogspot.com/2012/03/blog-post_3404.html



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.