Αποκλειστική συνέντευξη του Προέδρου του κινήματος «Ανεξάρτητοι Έλληνες», Πάνου Καμμένου, στον Μάκη Βραχιολίδη.
Ο Πάνος Καμμένος, επικεφαλής του αντιμνημονιακού κινήματος «Ανεξάρτητοι Έλληνες» σε αποκλειστική του συνέντευξη στον συνεργάτη της «Ελεύθερης Ώρας» Μάκη Βραχιολίδη, μιλάει για όλους και όλα. Χωρίς να κρύβει ότι ήταν μέρος του πολιτικού συστήματος, δηλώνει ότι θέλει να το ανατρέψει. Οι «Ανεξάρτητοι Έλληνες» δεν στοχεύουν απλά να μπουν στη νέα βουλή αλλά να κυβερνήσουν, όπως τονίζει χαρακτηριστικά ο Πάνος Καμμένος και να απαλλάξουν τον τόπο από την συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-Ν.Δ.
Το νέο κίνημα πρεσβεύει την κατάργηση της ασυλίας βουλευτών και υπουργών, ώστε να λογοδοτήσουν για όσα εγκλήματα διέπραξαν εις βάρος του ελληνικού λαού. Ο Πάνος Καμμένος, αφού καταλογίζει συνυπευθυνότητα στον Σαμαρά για την απώλεια της εθνικής μας κυριαρχίας, τονίζει ότι σε περίπτωση που ο ίδιος εκλεγεί στην επόμενη Κυβέρνηση, ο Εισαγγελέας θα αποφασίσει για το αν ο Πρόεδρος της Ν.Δ. θα δικαστεί για εσχάτη προδοσία. Επισημαίνει ότι θα καταργήσει το Μνημόνιο και διότι είναι αντισυνταγματικό και διότι είναι επαχθές, αναγκάζοντάς μας να πληρώνουμε ένα χρέος στο πενταπλάσιο, με επιτόκιο που είναι επταπλάσιο της συνθήκης της Ευρωπαϊκής Ένωσης!
Δεν διστάζει να υποστηρίξει μια ειρηνική, αναίμακτη λαϊκή εξέγερση για την ανατροπή της σημερινής Κυβέρνησης.
Ο Πάνος Καμμένος αφού λέγει ότι ο Παπανδρέου είχε διατεταγμένη υπηρεσία να παραδώσει την χώρα στους δανειστές, καταφέρεται ευθέως κατά των Βορίδη-Γεωργιάδη, τους οποίους χαρακτηρίζει εκφραστές της νέας τάξης πραγμάτων, δεν φείδεται να επονομάσει «νεοναζιστές» τους Χρυσαυγίτες, ενώ αναφέρεται και στις συνεργασίες τις οποίες είναι διατεθειμένος να κάνει. Τέλος, ο επικεφαλής των «Ανεξάρτητων Ελλήνων» δηλώνει απερίφραστα ότι «δεν θα επιτρέψουμε τον ηγεμονικό ρόλο της Γερμανίας στην Ευρώπη».
Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
Η συντριπτική πλειοψηφία του λαού βρίσκεται σε απόγνωση. Η αναγγελία του κόμματός σας άφησε να διαφανούν τα πρώτα σημάδια ελπίδας και αισιοδοξίας. Γιατί ο ψηφοφόρος πρέπει να εναποθέσει τις ελπίδες του στο κόμμα σας;
ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Πρώτ’ απ’ όλα δεν είναι κόμμα. Είναι ένα κίνημα που ξεκίνησε να διαμορφώνεται από τις απόψεις των πολιτών μέσα από το διαδίκτυο. Πιστεύω ότι έχει επέλθει η περίοδος της Μεταπολίτευσης. Τα κόμματα με την έννοια που τα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα έχουν τελειώσει και στη συνείδηση του ελληνικού λαού αλλά και στην πρακτική που εφαρμοζόταν ως σήμερα. Τα κόμματα ήταν φορείς της αναξιοκρατίας, του ημετερισμού, ουσιαστικά μίας διάλυσης αρχών και αξιών και μίας συλλογής κοινών συμφερόντων. Αυτό οδήγησε στην απαξίωση της πολιτικής ζωής και στη διάρρηξη των σχέσεων μεταξύ πολίτη και πολιτικής. Αυτό που ξεκινήσαμε εμείς, ήταν μια επαναφορά αρχών και αξιών, οι οποίες δεν θα διαρρηγνύονται σαν τις κόκκινες γραμμές που «πέφτουν» από τα κόμματα της αντιπολίτευσης.
Πιστεύουμε στην κατάργηση της παραχώρησης εθνικής κυριαρχίας, στην αδιαπραγμάτευτη αρχή της εθνικής ανεξαρτησίας και υπερηφάνειας, στην τήρηση του Συντάγματος, στην κατάργηση του Μνημονίου και των ξένων επιβουλέων που θέλουν να αναλάβουν την διαχείριση της χώρας, στην διατήρηση του έθνους-κράτους και την κατάργηση της κάθε ασυλίας αξιωματούχων βουλευτών, υπουργών, για εγκλήματα που διέπραξαν εις βάρος του ελληνικού λαού και της δημόσιας περιουσίας, τον καθορισμό της ελληνικής ΑΟΖ και την διεκδίκηση των οφειλομένων από την Γερμανία, αποζημιώσεων.
Κάποιοι όμως λένε ότι είστε μέρος του πολιτικού συστήματος, ξεπηδήσατε από αυτό και μάλιστα εάν θυμάμαι καλά, πριν από πολλά χρόνια το ίδιο το πολιτικό σύστημα σας υπερασπίστηκε με την μη άρση της ασυλίας σας.
ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ήμουν μέρος του πολιτικού συστήματος και αυτό το γνωρίζω και γι’ αυτό θέλω να το ανατρέψω. Σε ό,τι αφορά την ασυλία μου, εάν εννοείτε την μήνυση που μου έκανε ο Λαλιώτης και οι υπόλοιποι για συκοφαντική δυσφήμιση, εγώ πιστεύω ότι θα πρέπει να διαφυλάσσεται ο πολιτικός με την ασυλία, σε θέματα που έχουν να κάνουν με την προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος. Προάσπισα και θα προασπίζω το δημόσιο συμφέρον και αυτή τη στιγμή που μιλάμε, οι αγωγές στις οποίες καλούμε να απαντήσω και δεν έχω επικαλεστεί ποτέ την ασυλία μου, έχουν να κάνουν με θέματα των σκανδάλων. Σε αυτά τα θέματα δεν έχει αρθεί η ασυλία μου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΑ indobserver.blogspot.com, tro-ma-ktiko.blogspot.com
Ο Πάνος Καμμένος, επικεφαλής του αντιμνημονιακού κινήματος «Ανεξάρτητοι Έλληνες» σε αποκλειστική του συνέντευξη στον συνεργάτη της «Ελεύθερης Ώρας» Μάκη Βραχιολίδη, μιλάει για όλους και όλα. Χωρίς να κρύβει ότι ήταν μέρος του πολιτικού συστήματος, δηλώνει ότι θέλει να το ανατρέψει. Οι «Ανεξάρτητοι Έλληνες» δεν στοχεύουν απλά να μπουν στη νέα βουλή αλλά να κυβερνήσουν, όπως τονίζει χαρακτηριστικά ο Πάνος Καμμένος και να απαλλάξουν τον τόπο από την συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-Ν.Δ.
Το νέο κίνημα πρεσβεύει την κατάργηση της ασυλίας βουλευτών και υπουργών, ώστε να λογοδοτήσουν για όσα εγκλήματα διέπραξαν εις βάρος του ελληνικού λαού. Ο Πάνος Καμμένος, αφού καταλογίζει συνυπευθυνότητα στον Σαμαρά για την απώλεια της εθνικής μας κυριαρχίας, τονίζει ότι σε περίπτωση που ο ίδιος εκλεγεί στην επόμενη Κυβέρνηση, ο Εισαγγελέας θα αποφασίσει για το αν ο Πρόεδρος της Ν.Δ. θα δικαστεί για εσχάτη προδοσία. Επισημαίνει ότι θα καταργήσει το Μνημόνιο και διότι είναι αντισυνταγματικό και διότι είναι επαχθές, αναγκάζοντάς μας να πληρώνουμε ένα χρέος στο πενταπλάσιο, με επιτόκιο που είναι επταπλάσιο της συνθήκης της Ευρωπαϊκής Ένωσης!
Δεν διστάζει να υποστηρίξει μια ειρηνική, αναίμακτη λαϊκή εξέγερση για την ανατροπή της σημερινής Κυβέρνησης.
Ο Πάνος Καμμένος αφού λέγει ότι ο Παπανδρέου είχε διατεταγμένη υπηρεσία να παραδώσει την χώρα στους δανειστές, καταφέρεται ευθέως κατά των Βορίδη-Γεωργιάδη, τους οποίους χαρακτηρίζει εκφραστές της νέας τάξης πραγμάτων, δεν φείδεται να επονομάσει «νεοναζιστές» τους Χρυσαυγίτες, ενώ αναφέρεται και στις συνεργασίες τις οποίες είναι διατεθειμένος να κάνει. Τέλος, ο επικεφαλής των «Ανεξάρτητων Ελλήνων» δηλώνει απερίφραστα ότι «δεν θα επιτρέψουμε τον ηγεμονικό ρόλο της Γερμανίας στην Ευρώπη».
Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
Η συντριπτική πλειοψηφία του λαού βρίσκεται σε απόγνωση. Η αναγγελία του κόμματός σας άφησε να διαφανούν τα πρώτα σημάδια ελπίδας και αισιοδοξίας. Γιατί ο ψηφοφόρος πρέπει να εναποθέσει τις ελπίδες του στο κόμμα σας;
ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Πρώτ’ απ’ όλα δεν είναι κόμμα. Είναι ένα κίνημα που ξεκίνησε να διαμορφώνεται από τις απόψεις των πολιτών μέσα από το διαδίκτυο. Πιστεύω ότι έχει επέλθει η περίοδος της Μεταπολίτευσης. Τα κόμματα με την έννοια που τα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα έχουν τελειώσει και στη συνείδηση του ελληνικού λαού αλλά και στην πρακτική που εφαρμοζόταν ως σήμερα. Τα κόμματα ήταν φορείς της αναξιοκρατίας, του ημετερισμού, ουσιαστικά μίας διάλυσης αρχών και αξιών και μίας συλλογής κοινών συμφερόντων. Αυτό οδήγησε στην απαξίωση της πολιτικής ζωής και στη διάρρηξη των σχέσεων μεταξύ πολίτη και πολιτικής. Αυτό που ξεκινήσαμε εμείς, ήταν μια επαναφορά αρχών και αξιών, οι οποίες δεν θα διαρρηγνύονται σαν τις κόκκινες γραμμές που «πέφτουν» από τα κόμματα της αντιπολίτευσης.
Πιστεύουμε στην κατάργηση της παραχώρησης εθνικής κυριαρχίας, στην αδιαπραγμάτευτη αρχή της εθνικής ανεξαρτησίας και υπερηφάνειας, στην τήρηση του Συντάγματος, στην κατάργηση του Μνημονίου και των ξένων επιβουλέων που θέλουν να αναλάβουν την διαχείριση της χώρας, στην διατήρηση του έθνους-κράτους και την κατάργηση της κάθε ασυλίας αξιωματούχων βουλευτών, υπουργών, για εγκλήματα που διέπραξαν εις βάρος του ελληνικού λαού και της δημόσιας περιουσίας, τον καθορισμό της ελληνικής ΑΟΖ και την διεκδίκηση των οφειλομένων από την Γερμανία, αποζημιώσεων.
Κάποιοι όμως λένε ότι είστε μέρος του πολιτικού συστήματος, ξεπηδήσατε από αυτό και μάλιστα εάν θυμάμαι καλά, πριν από πολλά χρόνια το ίδιο το πολιτικό σύστημα σας υπερασπίστηκε με την μη άρση της ασυλίας σας.
ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ήμουν μέρος του πολιτικού συστήματος και αυτό το γνωρίζω και γι’ αυτό θέλω να το ανατρέψω. Σε ό,τι αφορά την ασυλία μου, εάν εννοείτε την μήνυση που μου έκανε ο Λαλιώτης και οι υπόλοιποι για συκοφαντική δυσφήμιση, εγώ πιστεύω ότι θα πρέπει να διαφυλάσσεται ο πολιτικός με την ασυλία, σε θέματα που έχουν να κάνουν με την προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος. Προάσπισα και θα προασπίζω το δημόσιο συμφέρον και αυτή τη στιγμή που μιλάμε, οι αγωγές στις οποίες καλούμε να απαντήσω και δεν έχω επικαλεστεί ποτέ την ασυλία μου, έχουν να κάνουν με θέματα των σκανδάλων. Σε αυτά τα θέματα δεν έχει αρθεί η ασυλία μου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΑ indobserver.blogspot.com, tro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.