Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Άνθιμος: Η δημιουργία κέντρων υποδοχής μεταναστών είναι «λύση ανάγκης»

«Λύση ανάγκης» θεωρεί τη δημιουργία κέντρων υποδοχής μεταναστών σε πρώην στρατόπεδα, ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος.
«Επειδή αυτό το μέτρο έχει χρησιμοποιηθεί και στην Ευρώπη, εάν το καταφέρουμε να γίνει σε εκείνα τα πλαίσια, τα ευρωπαϊκά, νομίζω ότι είναι μία λύση ανάγκης» τόνισε ο μητροπολίτης.
Παράλληλα πρόσθεσε ότι «το θέμα είναι τεράστιο, πρέπει να υπάρξει λύση, είναι μία λύση προσωρινή. Υπό ανθρώπινες συνθήκες αγάπης να έρθει η ώρα να γυρίσουν στην πατρίδα τους. Εμείς δεν αντέχουμε. Τι θα γίνει με ένα εκατομμύριο ανέργους;».


ΠΗΓΗ: http://topontiki.gr/article/33092

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.