Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Αυστηρές τιμωρίες για τους ταραξίες του ντέρμπι ζήτησε ο Λ. Παπαδήμος!

Πρώτο θέμα συζήτησης ήταν στο Υπουργικό Συμβούλιο, τα επεισόδια στο ντέρμπι ενώ θέση για τα επεισόδια πήρε και ο Πρωθυπουργός που ζήτησε παραδειγματικές τιμωρίες!

Ο Λουκάς Παπαδήμος τόνισε πως θα παραπεμφθούν άμεσα στη Δικαιοσύνη, οι ταραξίες του ΟΑΚΑ που οδήγησαν το ντέρμπι Ολυμπιακού- Παναθηναϊκού σε οριστική διακοπή στο 82'. ΟΠρωθυπουργός επεσήμανε την ανάγκη οι έρευνες να κινηθούν με γρήγορους ρυθμούς και οι υπαίτιοι να τιμωρηθούν παραδειγματικά.



Διαβάστε περισσότερα στο  http://24wro.blogspot.com/2012/03/blog-post_7464.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.