Ίβκοβιτς και Ομπράντοβιτς σχολίασαν με τον δικό τους τρόπο τον τελικό Κυπέλλου , σαν δύο καλοί και παλιοί... κουμπάροι!Τον λόγο πήρε αρχικά ο Ομπράντοβιτς, μετά από παρέμβαση του Ίβκοβιτς που είπε ότι «αφού είμαστε τυπικά γηπεδούχοι, τον λόγο παίρνουν πρώτα οι φιλοξενούμενοι. Αυτό είναι το σωστό».
«Είμαστε εδώ πέμπτη συνεχόμενη χρονιά και είμαι χαρούμενος γι’ αυτό. Όλες τις προηγούμενες χρονιές οι σχέσεις και η συμπεριφορά παικτών και προπονητών, το κλίμα ήταν άριστο και αυτό θα κάνουμε και φέτος. Ελπίζω να μιλήσουμε μόνο για μπάσκετ.
Θα ήθελα να παρακαλέσω τους φιλάθλους μας να έρθουν να παρακολουθήσουν το ματς και να μας βοηθήσουν αλλά να έχουν σωστή συμπεριφορά. Ελπίζω φέτος να έρθουν οι οπαδοί μας. Πέρσι είχαν δοθεί 600 εισιτήρια και ήρθαν λίγοι. Ελπίζω να γίνει καλό ματς και να το απολαύσουν όλοι», είπε ο "Ζοτς".
Ντούσαν Ίβκοβιτς: «Αυτό το ζευγάρι έχει γίνει πλέον… παράδοση. Έχουμε δύο μέρες να το ετοιμάσουμε το παιχνίδι. Η ΕΟΚ κάνει πολλές προσπάθειες για να γίνει ένας καλός τελικός. Οι φίλαθλοι των δύο ομάδων έδειξαν καλή συμπεριφορά στα ματς της κανονικής περιόδου. Δυστυχώς, όμως, τα ίδια και φέτος. Για να έρθουν η γυναίκα και τα παιδιά μου χρειάζονται ταυτότητες, λες και πάνε στις φυλακές του Κορυδαλλού. Νομίζω πως αν πέρσι κάναμε ένα βήμα μπροστά, φέτος κάναμε δέκα πίσω, αφού πάλι τα ίδια μέτρα.
Ισπανία δεν είμαστε, αλλά στην Τουρκία για παράδειγμα μετά τη νίκη επί της Εφές μας φώναζαν “Ολυμπιακός, Ολυμπιακός”, τούρκοι φίλαθλοι. Τι σημαίνει 45 λεπτά πριν θα κλείσουν οι πόρτες; Μιλάω και πονάω, δεν ξέρω που πάμε. Μην το πάρετε σαν κριτική. Με τον κουμπάρο μου λέγαμε πέρσι αν πέσει το πρώτο μπουκάλι θα φύγουμε και του είπα να μην το λέει αυτό. Δεν είναι στο χέρι μας να συμβεί κάτι τέτοιο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www.sportdog.gr/article/91052/les-kai-pane-stis-phulakes-korudallou
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.