«Κάποιοι προσπαθούν να μας χτυπήσουν τώρα με τα περί συγκυβέρνησης. Δεν θέλω να συγκυβερνήσουμε. Δεν είναι από ματαιοδοξία, αλλά από αίσθηση καθήκοντος. Δεν θέλω να κυβερνήσω με τα χέρια δεμένα» σημείωσε σε ομιλία του στη Πολιτική Γραμματεία της ΝΔ, ο πρόεδρος του κόμματος Αντώνης Σαμαράς.Παράλληλα, επέστησε τη προσοχή για τη κυβέρνηση που θα προκύψει από την εκλογική διαδικασία «μετά το Πάσχα», σημειώνοντας πως θα πρέπει να είναι αυτοδύναμη και ισχυρή.
Διευκρίνισε ακόμα πως «άλλο πράγμα η εθνική συνεννόηση με όλους, και άλλο η συγκυβέρνηση. Με παζάρια δεν μπορεί να κυβερνηθεί ο τόπος και, κυρίως, να αλλάξει η Ελλάδα».
Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/31851
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.