Γράφει ο Γιάννης Μάριος Χριστοδούλου
Αυτή είναι η στιγμή που ο Παναθηναϊκός πρέπει να δείξει χαρακτήρα. Πρέπει ίσως να ξεπεράσει τον ίδιο του τον εαυτό. Διότι το επερχόμενο παιχνίδι με την ΑΕΚ είναι πιο σημαντικό και από αυτό που ακολουθεί μετά με τον Ολυμπιακό. Κι αυτό γιατί για να μπορέσουν οι «πράσινοι» να τα παίξουν όλα για όλα στο «αιώνιο ντέρμπι», προσπαθώντας εκ νέου να επιστρέψουν στην κορυφή, και να διεκδικήσουν τον τίτλο από θέση ισχύος, πρέπει πρώτα να κερδίσουν την ομάδα του Νίκου Κωστένογλου. Το «τριφύλλι» αυτή τη στιγμή είναι φανερό πως έχει μείνει από ανάσες. Οι παίκτες του Ζεσουάλντο Φερέιρα είναι πολύ καταπονημένοι, ενώ οι λύσεις που έρχονται από τον πάγκο δεν φτάνουν. Αν προσθέσει κανείς σε όλα αυτά και την απουσία του Σεμπάστιαν Λέτο, που είναι αβέβαιο πότε θα επιστρέψει, καταλαβαίνει εύκολα πως αυτή η ομάδα έχει πιάσει το «ταβάνι» της.
Έχει τελειώσει το πρωτάθλημα? Φυσικά και όχι! Όμως ο Πορτογάλος τεχνικός, που έχει βγάλει πολλούς «λαγούς» από το «καπέλο» στη διάρκεια της εφετινής περιόδου, καλείται να βρει τον τρόπο και να προσδώσει φρεσκάδα στην ενδεκάδα, να κάνει τους ποδοσφαιριστές του να πιστέψουν πως ΤΩΡΑ είναι η ώρα. Να τους «περάσει» πως πρέπει οι ίδιοι να προσπαθήσουν, απέναντι σε όλους και σε όλα, προκειμένου να μην πάνε χαμένοι οι κόποι τους. Και είναι καλός σε αυτό ο Ίβηρας προπονητής.
Η κυριακάτικη αναμέτρηση δεν θα έχει πιθανότατα καμία σχέση με αυτή του 1ου γύρου. Οι «κιτρινόμαυροι», παρά τα πολλά οικονομικά και διοικητικά προβλήματα που έχουν, βρίσκονται σε πολύ καλή κατάσταση και αποδίδουν όμορφο ποδόσφαιρο τον τελευταίο καιρό, κι από καθαρή ατυχία δεν έχουν πάρει τις νίκες με ΟΦΗ και Άρη. Ο Παναθηναϊκός θα πρέπει να προσέξει τα άκρα του και τις ατομικές ενέργειες των Λεονάρντο και Σιαλμά. Το «κλειδί» του αγώνα για τους «πράσινους» είναι να πάρουν τον έλεγχο της μεσαίας γραμμής και να πιέσουν ψηλά προκειμένου να πάρουν μπάλες και να χτυπήσουν στις αντεπιθέσεις, αφού η «Ένωση» κάνει εύκολα το λάθος στο κέντρο και είναι πολύ αργή πίσω με την παρουσία του «βαρύ» Δέλλα.
Προβλέψεις δεν χωράνε. Άπαντες στην Παιανία ωστόσο πρέπει να καταλάβουν πως δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια για απώλειες εν όψει της 18ης Μαρτίου. Τα «χρωστούμενα» από τα περσινά αλήστου μνήμης γεγονότα στο «Γ. Καραϊσκάκης» είναι πολλά, και είναι στο χέρι των παικτών να δώσουν το πλεονέκτημα το «κλάσικο» της επόμενης αγωνιστικής να είναι παιχνίδι τίτλου. Γιατί αν συμβεί αυτό, με τον κόσμο να δίνει δυναμικό παρών και να είναι ο 12ος παίκτης, οι «ερυθρόλευκοι» δύσκολα θα φύγουν πρωτοπόροι από το ΟΑΚΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.