Με τίτλο «365 δράσεις για τον πολιτισμό, την κοινωνία και τον πολίτη» οι άνθρωποι της ΕΡΤ παρουσίασαν τις δράσεις της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης στους τομείς του... πολιτισμού και της κοινωνίας για τη χρονιά που πέρασε, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο θέατρο «Ακροπόλ» παρουσία προσωπικοτήτων από τον χώρο των Γραμμάτων και των Τεχνών.
Μιλώντας στην εκδήλωση, ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ Λάμπης Ταγματάρχης τόνισε ότι το ΔΣ της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης αποφάσισε να διαθέσει για το 2012 το ποσό των 3.000.000 ευρώ σε κοινωνικές δράσεις, στηρίζοντας με αυτό τον τρόπο ενεργά την κοινωνία που πλήττεται από την πολύπλευρη κρίση. Ανήγγειλε ακόμα ότι τα έσοδα από την τηλεψηφοφορία (televoting) της Eurovision θα διατεθούν στα «Παιδικά χωριά SOS», την «Κιβωτό του Κόσμου» και το «Χαμόγελο του Παιδιού», με τα οποία η ΕΡΤ έχει υπογράψει... μνημόνιο συνεργασίας. Αναφέρθηκε επίσης στην αγορά του φωτογραφικού Αρχείου Αριστοτέλη Σαρρηκώστα – ο οποίος αποτύπωσε με τον φακό του την ιστορία της χώρας μετά το 1960 – και στη διάθεση των τηλεοπτικών προγραμμάτων της ΕΡΤ μέσα από συσκευές android και ios.
Αναφερόμενος στην ΕΡΤ ο Λάμπης Ταγματάρχης υπογράμμισε ότι «αν δεν την θεωρούσε όλα αυτά τα χρόνια ένα γερασμένο πολιτικό σύστημα παραπαίδι του, τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά» και πρόσθεσε ότι «η ΕΡΤ πουλάει για τις αδυναμίες της, γι’ αυτό και την λασπολογούν».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ topontiki.gr
Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.com
Μιλώντας στην εκδήλωση, ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ Λάμπης Ταγματάρχης τόνισε ότι το ΔΣ της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης αποφάσισε να διαθέσει για το 2012 το ποσό των 3.000.000 ευρώ σε κοινωνικές δράσεις, στηρίζοντας με αυτό τον τρόπο ενεργά την κοινωνία που πλήττεται από την πολύπλευρη κρίση. Ανήγγειλε ακόμα ότι τα έσοδα από την τηλεψηφοφορία (televoting) της Eurovision θα διατεθούν στα «Παιδικά χωριά SOS», την «Κιβωτό του Κόσμου» και το «Χαμόγελο του Παιδιού», με τα οποία η ΕΡΤ έχει υπογράψει... μνημόνιο συνεργασίας. Αναφέρθηκε επίσης στην αγορά του φωτογραφικού Αρχείου Αριστοτέλη Σαρρηκώστα – ο οποίος αποτύπωσε με τον φακό του την ιστορία της χώρας μετά το 1960 – και στη διάθεση των τηλεοπτικών προγραμμάτων της ΕΡΤ μέσα από συσκευές android και ios.
Αναφερόμενος στην ΕΡΤ ο Λάμπης Ταγματάρχης υπογράμμισε ότι «αν δεν την θεωρούσε όλα αυτά τα χρόνια ένα γερασμένο πολιτικό σύστημα παραπαίδι του, τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά» και πρόσθεσε ότι «η ΕΡΤ πουλάει για τις αδυναμίες της, γι’ αυτό και την λασπολογούν».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ topontiki.gr
Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.