Αυτά τα παιδιά αξίζουν πολλά μπράβο. Στην αρχή της σεζόν κανείς δεν τους υπολόγιζε, κανείς δεν περίμενε ότι θα έφταναν στους 8 της Ευρωλίγκας, κανείς δεν περίμενε ότι θα κατακτούσαν την πρώτη θέση στην Α1!Και όμως, με πολιτική χαμηλών τόνων, με σκληρή δουλειά τα παιδιά του Ντούσαν Ίβκοβιτς τα κατάφεραν. Κέρδισαν πανάξια την Γαλατά (οι Τούρκοι δεν προηγήθηκαν ποτέ) και τώρα ετοιμάζονται για τις μάχες με τη Σιένα, προκειμένου να μπορέσουν να προκριθούν στο final – 4 της Κωνσταντινούπολης και φυσικά να πάρουν τη ρεβάνς από τους ιταλούς για τον περσινό αποκλεισμό.
Τα δεκάλεπτα: 24-14, 43-35, 67-58, 88-81.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.thrylos.gr/basket/article/18478/-mages-etoimoi-gia-ola/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.