Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Μήνυση κατέθεσαν 76 καθηγητές για τα ναρκωτικά έξω από τη Νομική

«Έχουμε φτάσει σε απόγνωση. Οι έμποροι και οι χρήστες ναρκωτικών βρίσκονται έξω από τη Νομική, όπου γίνεται διακίνηση ναρκωτικών, αλλά και λαθραίων ειδών» σημειώνουν 76 καθηγητές της Νομικής Αθηνών, καταγγέλλοντας την κατάσταση που επικρατεί στο περιβάλλοντα χώρο.
Συγκεκριμένα, οι καθηγητές προέβησαν και σε κατάθεση μήνυσης κατ’ αγνώστων για το φλέγον ζήτημα που έχει ανακύψει.


Περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/32680

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.