Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Αποβλήθηκαν 68 μαθητές επειδή συμμετείχαν σε διαδήλωση...

Έντονες αντιδράσεις προκάλεσε η απόφαση του διευθυντή στο 2ο Γενικό Λύκειο Κιλκίς να αποβάλλει 68 μαθητές επειδή συμμετείχαν σε διαδήλωση κατά της λειτουργίας των μεταλλείων χρυσού της περιοχής.
Σε ανακοίνωσή του, ο ΣΥΡΙΖΑ Κιλκίς ζητά την άμεση ανάκληση των αποφάσεων και τη διατύπωση δημόσιας συγγνώμης του διευθυντή προς τους μαθητές.
"Τη στιγμή που απειλείται η ζωή μας και υποβαθμίζεται η ποιότητα της, είναι άκρως αντιπαιδαγωγικό να εγκαλούνται μαθητές λυκείου, γιατί την υπερασπίζονται.
Εξάλλου, η εκπαιδευτική διαδικασία δεν πρέπει να περιορίζεται στα στενά πλαίσια του σχολείου και οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να δημιουργούν ελεύθερους, ενεργούς και σκεπτόμενους πολίτες που θα υπερασπίζονται τα δικαιώματα τους", επισημαίνεται.




Διαβάστε περισσότερα στο http://news247.gr/ellada/eidiseis/apovlhthhkan_68_mathhtes_epeidh_symmeteixan_se_diadhlwsh.1682745.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.