Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Στους 62 έφτασαν οι νεκροί στη Συριά

Στους 62 έφτασε ο τραγικός απολογισμός των νεκρών κατά τη διάρκεια της ημέρας χθες (Παρασκευή) στη Συρία. Η συντριπτική πλειοψηφία των νεκρών ήταν άμαχοι πολίτες, σύμφωνα με το συριακό Παρατηρητήριο ανθρωπίνων...
δικαιωμάτων.
 Συνολικά έχασαν τη ζωή τους 35 πολίτες, 18 στρατιώτες, αλλά και 9 λιποτάκτες.



Πηγή: http://fimotro.blogspot.com/2012/03/62_24.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.