Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Ανάκαμψη από το 2014 βλέπει ο Νοβότνι για την Ελλάδα

Ο διοικητής της Αυστριακής Κεντρικής Τράπεζας και μέλος του Δ.Σ. της ΕΚΤ Εβαλντ Νοβότνι εξέφρασε την εκτίμηση ότι η ελληνική οικονομία έχει πλέον σταθεροποιηθεί και ότι από το 2014 μπορεί να εισέλθει σε τροχιά ανάπτυξης.
Την ίδια ώρα, εμφανίστηκε καθησυχαστικός για το μέλλον των οικονομιών του νότου -Ισπανίας, Πορτογαλίας και Ιταλίας- οι οποίες όπως τόνισε βρίσκονται σε αρκετά καλύτερη κατάσταση.



Περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/32391

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.