Παρότι οι παίκτες της ΑΕΚ λεφτά ακούνε και λεφτά δεν βλέπουν (περιμένουν πάλι αύριο), στο γήπεδο την παλεύουν όσο μπορούν. Με Λύμπε, νίκησαν 1-0 τον Παναιτωλικό στο ΟΑΚΑ και τον βύθισαν κι άλλο.Στις νίκες επέστρεψε η ΑΕΚ μετά την ισοπαλία στην Τρίπολη. Η Ένωση επικράτησε 1-0 του Παναιτωλικού με το γκολ του Λυμπερόπουλου στο 10', αλλά το σκορ θα μπορούσε να ήταν μεγαλύτερο αν οι παίκτες του Κωστένογλου αξιοποιούσαν τις ευκαιρίες που είχαν. Έτσι η ομάδα του Δικέφαλου αετού ανέβηκε στην 4η θέση προσωρινά αφού περιμένει το αγώνα του ΠΑΟΚ στην Κέρκυρα, ενώ οι Αγρινιώτες παραμένουν κάτω από τη ζώνη του υποβιβασμού.
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/94520/aek-panaitolikos-0-0
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.