Όπως στη Μόσχα, έτσι στο Χάρκοβο, ο Ολυμπιακός πήρε "διπλό" πρόκρισης με 1-0 και σκόρερ τον Νταβίντ Φουστέρ. Μια ανάσα από την πρόκριση επί της Μέταλιστ και τα προημιτελικά του Europa League!Με μια "πραγματιστική" εμφάνιση, ο σοβαρός Ευρωπαίος Ολυμπιακός νίκησε 1-0 στο Χάρκοβο τη Μέταλιστ με σκόρερ πάλι τον Φουστέρ, όπως και στη Μόσχα, αποκτώντας αβαντάζ πρόκρισης ενόψει της ρεβάνς στο "Καραϊσκάκη" την άλλη Πέμπτη. Μια ρεβάνς που θα χάσει ο Μέλμπεργκ, που "κιτρίνίστηκε", αλλά και ο Εντμάρ που αποβλήθηκε με κόκκινη, "σακατεύοντας" τον Μανιάτη...
Οι Ουκρανοί ήταν καλύτεροι στο πρώτο μέρος, χωρίς πάντως να έχουν κλασικές ευκαιρίες. Η φόρα των γηπεδούχων κόπηκε στο 50` με το γκολ του Φουστέρ, με τον Ολυμπιακό να διατηρεί το 1-0 ως το τέλος. Πάντως, με την ταχύτητα της και την καλή κυκλοφορία η Μέταλιστ έδειξε οτι θέλει μεγάλη προσοχή...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www.sportdog.gr/article/91126/me-ton-dauid-ehei-ginei-goliath-vinteo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.