Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

S&P: Η Ελλάδα θα υποβαθμιστεί σε «D»

Την υποβάθμιση της Ελλάδας σε κατάσταση χρεοκοπίας σε επίπεδο «D» λόγω του PSI, προανήγγειλε ο γενικός διευθυντής της Standard & Poor΄s, John Chambers.

Ωστόσο, ο Chambers έσπευσε να προσθέσει πως η ελληνική οικονομία θα αναβαθμιστεί στη συνέχεια, μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία ανταλλαγής ομολόγων.
O Chambers αναφέρθηκε στη συνέχεια και στην υποβάθμιση των ΗΠΑ λέγοντας πως οφείλεται στις πολιτικές εξελίξεις και πως η ανάκτηση της αξιολόγησης «AAA» απαιτείται συνήθως διάστημα εννέα ετών.



ΠΗΓΗ: http://topontiki.gr/article/29594

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.