Στόχο έχουν να μας κλείσουν... Αυτό ανέφερε σήμερα μέσα από την ραδιοφωνική του εκπομπή ο Νίκος Χατζηνικολάου για το πρόστιμο των 25.000 ευρώ που επέβαλλε χθες το ΕΣΡ στην εκπομπή του Γιώργου Τράγκα στον Real FM, για τους χαρακτηρισμούς για την Γερμανίδα Άνγκελα Μέρκελ.
Ο διευθυντής του σταθμού ρώτησε μάλιστα αν το ΕΣΡ απευθύνθηκε στην αντίστοιχη γερμανική Αρχή Ραδιοτηλεόρασης για τις ανθελληνικές εκπομπές των γερμανικών τηλεοπτικών εκπομπών.
Μάλιστα διευκρίνισε ότι η η παραίτηση του Γιώργου Τράγκα δεν έγινε δεκτή.
Περισσότερα στο http://24wro.blogspot.com/2012/02/real-fm.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.