Τον οικονομικό απολογισμό και τη νέα οργανωτική δομή της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης παρουσίασε ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ, Λάμπης Ταγματάρχης σε συνέντευξη εφ' όλης της ύλης. Στα απολογιστικά στοιχεία της τελευταίας πενταετίας που παρουσιάστηκαν (2008- 2012) τα έσοδα μειώθηκαν κατά 64 εκατ. ευρώ, ενώ το πρωτογενές πλεόνασμα αυξήθηκε κατά 61,2 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 60,1 εκατ. ευρώ και οι υποχρεώσεις της εταιρείας προς τρίτους μειώθηκαν κατά 105 εκατ. ευρώ.
Η αύξηση του πρωτογενούς πλεονάσματος επετεύχθη με τη μείωση δαπανών μισθοδοσίας λόγω αποχώρησης προσωπικού και μείωση μισθών, με μείωση λειτουργικών δαπανών και κόστους αγοράς προγράμματος και με παράλληλη μείωση εσόδων. Ο πρόεδρος του ΔΣ της ΕΡΤ Στέλιος Στεφάνου τόνισε πως η πτώση των εσόδων, οφείλεται στην κρίση της διαφημιστικής αγοράς.
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ, Λάμπης Ταγματάρχης αναφέρθηκε επίσης, στις δράσεις που απέφεραν τη μείωση των λειτουργικών δαπανών με τη γενική μείωση του κόστους αγοράς υπηρεσιών και προγράμματος, τον εξορθολογισμό των λειτουργιών, την επαναδιαπραγμάτευση υφισταμένων συμβολαίων αγοράς προγράμματος, τη μείωση αμοιβών τρίτων κ.α. «Προσπαθούμε να επιτύχουμε την καλύτερη διαχείριση αγοράς προγραμμάτων, με διαπραγμάτευση όλων των συμβολαίων», σημείωσε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www.zappit.gr/default.php?pname=Article&cat_id=15&art_id=12149
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.