Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Ο απολογισμός του Πέτρου Κωστόπουλου μετά την κατάσχεση στην Imako

"Φαλήρισα προσωπικά! Δεν μας βοήθησε το ΠΑΣΟΚ ποτέ! Προσπάθησα με όλους τους τρόπους να κρατήσω ζωντανό το μαγαζί"!
 Μετά τη χθεσινή κατάσχεση στα γραφεία της ΙΜΑΚΟ, ένας από τους πιο ισχυρούς εκδότες της χώρας, ο Πέτρος Κωστόπουλος, δημοσίευσε τον δικό του απολογισμό στο site του pkool.gr.
 Διαβάστε τι ακριβώς γράφει:
 Περίπου 17 χρόνια μετά τη “γέννηση” της ΙΜΑΚΟ, έφτασε για μένα η στιγμή του απολογισμού. Όχι όμως όπως την είχα φανταστεί. Διότι, σήμερα, αυτή η στιγμή είναι γεμάτη από κρίση, περίεργες στιγμές, αλλά και κανιβαλισμούς εναντίον μου. Ναι, έκανα μαλακίες, αλλά το πάλεψα ως το τέλος – με ότι είχα και δεν είχα. Και για το μόνο που αισθάνομαι υπεύθυνος είναι για όσους εργάστηκαν να κρατήσουν ζωντανή την εταιρία. Νιώθω όμως ότι θα τα ξαναπούμε…

Από τον Πέτρο Κωστόπουλο
 Φτάνει μια μέρα, στη ζωή κάθε άντρα, η στιγμή του απολογισμού. Τώρα είναι η δική μου. Είναι πια προφανές ότι η ΙΜΑΚΟ δεν μπορεί να συνεχίσει κατ’ οποιονδήποτε τρόπο να λειτουργεί όπως συνέβαινε επί 17 συναπτά έτη. Αυτό σημαίνει ότι εγώ απέτυχα – έστω κι αν οι συνθήκες που επικρατούν στο χώρο του Τύπου είναι “δολοφονικές”. Ο τζίρος των περιοδικών έχει πέσει μέσα σε τέσσερα χρόνια από 70% έως 90%, ενώ στα ραδιόφωνα οι ζημιές αγγίζουν το 60%. Από το 2008 που ξεκίνησε η κρίση προσπάθησα με όλους τους τρόπους να κρατήσω την ΙΜΑΚΟ ζωντανή. Ακόμα και στους χειρότερους εφιάλτες μου δεν μπορούσα να φανταστώ ότι η εξέλιξη στην οικονομία και ειδικά στον Τύπο θα ήταν τόσο άσχημη, τόσο άγρια.
 Επί τέσσερα συναπτά έτη προσπάθησα με όλους τους τρόπους να κρατήσω ζωντανό το μαγαζί επενδύοντας ότι είχα και δεν είχα σε ψυχικό, σωματικό και οικονομικό δυναμικό. Διαψεύστηκα. Στην προσπάθεια μου αυτή επένδυσα ότι είχα και δεν είχα σε κινητό ή ρευστό στην εταιρεία. Τη “γέννησα”, και ο θάνατός της σήμερα ισοδυναμεί με το θάνατο ενός παιδιού μου. Με το θάνατο του μέλλοντός μου. Γνωρίζω πολύ καλά ότι η ανθρωποφαγία που υφίσταμαι αυτές τις ημέρες έχει τις ρίζες της σε άλλες αιτίες. Όλα όσα διαβάζω πια ξεπερνούν και την πιο αρρωστημένη φαντασία. Όταν φτάνουμε στο σημείο να υποθέσουμε ότι το ΚΛΙΚ ή το Nitro, δύο και μόνο περιοδικά, είναι αυτά που προκάλεσαν την καθίζηση της χώρας, τότε αντιλαμβάνεσαι ότι έχεις μεταμορφωθεί στο εξιλαστήριο θύμα μιας στρεβλής κατάστασης!





ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ  http://www.zappit.gr/default.php?pname=Article&cat_id=8&art_id=12741

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.