«Η ρεαλιστική πρόταση του ΛΑΟΣ για την ουσιαστική λύση του προβλήματος του χρέους της χώρας είναι να μας δοθεί μια 5ετής περίοδος χάριτος απαραίτητη για την υλοποίηση των αναγκαίων αλλαγών και μεταρρυθμίσεων για την επανεκκίνηση της οικονομίας, εφαρμογή του "Σχεδίου Μάρσαλ"... που προβλεπόταν στη συμφωνία της 21ης Ιουλίου για να ανασυγκροτηθεί και να ανακάμψει η οικονομία, καθώς και πάγια ετήσια πληρωμή 10 δισ. μέχρι αποπληρωμής του χρέους μας με επιτόκιο 1%. Αυτό το πράγμα δεν βγαίνει. Το υπάρχον σχήμα είναι ατελέσφορο».
Αυτά τόνισε μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρης σε συνέντευξή του στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του EXTRA 3 και στον δημοσιογράφο Άκη Παυλόπουλο.
Γιατί έφυγα από την κυβέρνηση
«Μου ζητούσαν να αποφασίσω μέσα σε μια ώρα και να υπογράψω μέτρα που θα δεσμεύσουν την χώρα μας για τις επόμενες δεκαετίες.
Δεν άλλαξα στάση την τελευταία στιγμή. Δεν ικανοποιήθηκαν οι όροι και οι διαβεβαιώσεις που είχα ζητήσει να λάβω και είχα θέσει ως απαραίτητη προϋπόθεση για να συμμετέχω στην κυβέρνηση.
Η πρότασή μου ήταν να ενισχύσουμε και να "προικίσουμε" τα Ασφαλιστικά Ταμεία με 30 δισ., γιατί έχουν υποστεί σημαντικές ζημιές από την κατοχή ελληνικών ομολόγων. Ήταν ευτελιστικό να ζητούμε οι 5 πιο ισχυροί πολιτικά άνδρες της χώρας από τους υπαλλήλους της τρόικα να συμφωνήσουν σε αυτό το οποίο είχαμε συμφωνήσει».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/02/blog-post_281.html
Αυτά τόνισε μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρης σε συνέντευξή του στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του EXTRA 3 και στον δημοσιογράφο Άκη Παυλόπουλο.
Γιατί έφυγα από την κυβέρνηση
«Μου ζητούσαν να αποφασίσω μέσα σε μια ώρα και να υπογράψω μέτρα που θα δεσμεύσουν την χώρα μας για τις επόμενες δεκαετίες.
Δεν άλλαξα στάση την τελευταία στιγμή. Δεν ικανοποιήθηκαν οι όροι και οι διαβεβαιώσεις που είχα ζητήσει να λάβω και είχα θέσει ως απαραίτητη προϋπόθεση για να συμμετέχω στην κυβέρνηση.
Η πρότασή μου ήταν να ενισχύσουμε και να "προικίσουμε" τα Ασφαλιστικά Ταμεία με 30 δισ., γιατί έχουν υποστεί σημαντικές ζημιές από την κατοχή ελληνικών ομολόγων. Ήταν ευτελιστικό να ζητούμε οι 5 πιο ισχυροί πολιτικά άνδρες της χώρας από τους υπαλλήλους της τρόικα να συμφωνήσουν σε αυτό το οποίο είχαμε συμφωνήσει».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/02/blog-post_281.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.